کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

۰

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

یکی از اتفاقات جالبی که باید از آن تشکر و قدردانی کرد سفر آقای روحانی و خاندان هاشمی به جزیرهمحروم کیش است. جزیره ای که مردم بیچاره و بی پول به آن سفر می کنند و اصلاً از نظر رونق اقتصادی در وضع مطلوبی قرار ندارد و واقعاً نیازمند نگاه ویژه مسئولین برای بهبود وضعیت تأسف بار این جزیره است.

یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره کیش، کشتی یونانی است که سال هاست در حاشیه این جزیره به گل نشسته و مانع تابش نور خورشید به جزیره شده است که واقعاً برای رفع این مشکل بزرگ باید دولت تدبیری اتخاذ نماید وگرنه چگونه می توان با تورم بالا جنگید؟

یا درخت تاریخی جزیره کیش که باید برای بهبود وضعیت این درخت فکری کرد و تدبیری اندیشید و اگر از آن نگهداری نشود نمی دانیم چه بلایی به سر 5 مرزبان گروگان گرفته شده خواهد آمد؟

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

یا جزیره هندورابی که خالی از سکنه است یکی از موضوعاتی است که باید حسابی مورد بحث قرار بگیرد چراکه اگر این جزیره بی سکنه بماند چگونه دولت می تواند برای اشتغال بیکاران آن فکری کند؟

یا اگر برای پارک دلفینها، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان و ... فکری نشود چگونه دولت می تواند به مشکلات معیشتی مردمرسیدگی کند؟

از طرفی سفر آقای روحانی و خاندان آقای هاشمی به جزیره محروم کیش نشان دهنده آن است که چقدر این بزرگواران با اقشار فقیر و کم در آمد جامعه ابراز همدردی می کنند و بجای رفتن به اماکن تفریحی و پرخرجکشور، مانند مردم فقیر و کم درآمد به این نقطه سفر کرده اند.

پ,ن: بازم بعضی ها هی بگن رئیس جمهور محترم و آقای هاشمی اعیانی زندگی میکنند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷

پشتیبانی