کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ

۰

نائب الزیاره همسنگران بودم...

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ

سلام. انگشتانی که بر سر دکمه های کیبورد لب تاپم میخورد متبرک آستانیست که او را رضا می نامند و شاه خراسان. هوای زیارت که به سرت می زند خودش بلیطت را جور می کند خودش برایت در باز می کند خودش بهمیزبانی ات می آید. مخصوصاً که نذر داشته باشی از ترمینال تا خود حرم پیاده بروی تا اندکی سختی راه را به لطف دیدار یار به جان و دل خریده باشی.

به رسم ادب از صحن آزادی دست به سینه گذاشتم و سلامت گفتم اما تو را باز هم در میان جلال و شکوه دیدم و متحیر که رضاجان تورا چه نیاز به این همه طلا و نقره و  مرمر و ...؟ توکه ساده میزیستی و ساده می پوشیدیپس این همه شوکت و جلال از کدامین گوشه ی تاریخ زندگی تو نشأت گرفته است؟

نا خداگاه یاد فقیری افتادم دم درب ورودی که می گفت این همه طلا داری رضا جان اندکی هم سهم ما کن. و در ذهنم سؤالی پیش آمد که آن همه نذر و کمک خرج چه می شود؟؟؟ اگر قرار بود نیمی از آن همه ثروت خرج فقرامی شد اصلا فقیری داشتیم؟

نائب الزیاره همسنگران بودم...

حقیقتش ماندم وارد روضه منوره بشوم یا نشوم! آن رضا کجا و این رضا کجا؟ که یاد فیلم نظافت حرم توسط مقام معظم رهبری افتادم. محل ندادنشان به بعضی ها گویای خیلی از حرف ها بود. با خودم گفتم چشم به این همهشکوه و جلال ببند و رضایی که با دل می شناسی زیارت کن.

بعد از زیارت و درد و دلی با امام رئوف، به دنبال زیارت عصای منسوب به ایشان راهی صحن انقلاب شدم. از قدیم گفته اند حسادت خوب نیست اما بدجور به مردگانی که آخرین زیارتگاهشان حرم بود حسادتم می شد. خوشبحالشان که بدرقه کننده راهشان یکی مثل رضاست.

پ,ن : بعد دوسال دوری واقعا‍ً این زیارت چسبید. ومتأسف هستم که آستان قدس تبدیل به سکوی پرتاب بعضی ها به مادیات شده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷

پشتیبانی