کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ

۰

بـوی بهـار می آیـد.

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ

   

   

السلام علیک یا اباصالح المهدی؛ سلام بر تو و سلام بر کسانی که آماده کنندگان و زمینه سازان ظهور تو هستند. یک جایی مولوی می فرماید:   
    
آمده ماه صیام، سنجق سلطان رسید

                               دست بشوی از طعام، مائده ی جان رسید

   

سنجق : سابقاً وقتی پادشاهان حرکت می کردند جلودار آنها یک پرچم ها و علم ها و کتل ها بود. من فکر می کنم سنجق سلطان دارد می آید.

   

به تعداد کسانی که دارند می آیند زیارت خانه خدا، دارد افزوده می شود. آدمهایی را شما می بینید عجیب و غریب؛ از قلب قاره اروپا، از وسط قاره آمریکا؛ مثل اینکه این خانه برای شان رنگ و بوی دیگری دارد. این خیلی زیباست. این پیام دارد. این پیام دارد که ما داریم فرش می کنیم خودمان را برای گام های زیبای شما مهدی جان ! ما داریم با اشک چشم مان راهها را شستشو می دهیم.

   

بوی بهار دارد می آید. خوش به حال آن شامه هایی که می شنوند این بو را و حس می کنند و استشمام آن را با همه وجود خودشان دارند لمس می کنند. من فکر می کنم اینطور است. بدون اینکه بخواهیم احساساتی شده باشیم.

    

البته ما برای خداوند هیچ تعیین تکلیف نمی کنیم. او هست و قضا و قدرش و حکم حتمی اش و آنچه که در روایات هست و امر فرج ولی اش را یک شبه اصلاح کند.

      

گر خدا خواهد کشتی آنجا برد        و اگر ناخدا جامه از تن درد

    

منتها من و شما باید خودمان را یک مقداری صیقلی کنیم و زنگارهایش را پاک کنیم و چشم مان را آماده تلألو آن خورشید بکنیم؛ ان شاء الله .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳

پشتیبانی