کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

۰

جشن سالگرد پیروزی دکتر روحانی

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

روزگار سختیست. بعضی از مردم برای بدست آوردن نان شبشان هم مشکل دارند. گرانی و شیب های تند کمر شکسته ملت را خورد کرده است. رئیس جمهور می گوید خزانه خالیست اما نمیدانیم پول چند میلیاردی تغییر دکوراسیون دفتر ریاست جمهوری از کجا آمده است. یک روز با سبد کالا غرور و عزت ملی را لگدمال می کنند و یک روز با جشن و رقص لزگی کاخ سعدآباد دل مردم را می شکنند.

و هر دم ازین باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد. اینبار جناب سخنگو می گوید : برگزاری جشن ومراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و دستگاه های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند.

مردم مانده اند جیب خالی خزانه را باور کنند یا ولخرجی های دولت از جیب بیت المال را. اما تنها باوری که مردم آنرا قبول دارند جیب خالی خودشان است و چشمان حسرت زده شان در مقابل سونامی واردات پروشه آقا زاده ها به کشور.

جشن سالگرد پیروزی دکتر روحانی

اما مردم دل رحمی داریم. حاضرند نان شبشان را به سختی بدست بیاورند اما همان نان را با همسایه تقسیمکنند. مردمی که بی تفاوت از کنار دخترک دست فروش کنار خیابان نمی گذرند و محض شاد کردن دلش هم که شده آدامسی می خرند تا لبخند را باهم تقسیم کنند.

رئیس جمهور محبوب ماهم با شادی موافقیم اما اینجا مردم دلشان برای هم می تپد نه برای جشن و پایکوبی. شادی و جشن و نشاط ما زمانیست که تمام ملت باهم شاد باشند.

جناب آقای روحانی رئیس جمهور منتخب و محترم ملت، از شما در خواست داریم تا برای شاد کردن دل ملت، دل ایتام و فقرا را بدست بیاورید. مردم از پول بیت المالی که صرف این راه می شود بسیار خوشحال می شوند تا به راه انداختن جشن و پایکوبی و رقص و برهنگی و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱

پشتیبانی