کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ق.ظ

۰

اعترافات تکان‌دهنده فرمانده بعثی در سامرا

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ق.ظ

    یکی از فرماندهان بعثی تکریتی که در روز‌های اخیر در شمال سامرا‌ دستگیر شده، اعترافات تکان‌دهنده ای ‌درباره تروریست‌های تکفیری بعثی بر زبان آورده است. به گزارش «تابناک»، این فرمانده بعثی که در فعالیت های تروریستی در روزهای اخیر در عراق نقش داشته، اعتراف کرده که جریان داعش، صرفا نمای بیرونی گروه های تروریستی در عراق و سرپوشی برای جریانات اصلی است که در اختیار فرماندهان لشکرهای گارد صدام حسین هستند .وی افزود: افرادی که به داعش موسوم هستند، هم اکنون نقش پیشمرگه ها را برای فرماندهان لشکرهای سابق صدام بازی می کنند. این فرمانده بعثی همچنین در پاسخ به اینکه شاید روزی این افراد یعنی اعضای داعش علیه فرماندهان بعثی اقدام کنند، گفت: این پرسش را عزت ابراهیم الدوری معاون صدام پاسخ داده که وقتی کار سران سابق لشکر صدام با آنان تمام شود، آنان را راهی ایران و سوریه خواهند کرد. این فرمانده بعثی همچنین درباره اینکه این گروه با آمریکا چه تعاملی خواهند داشت، گفته است: ما از طریق عربستان سعودی با آمریکا به توافق رسیده ایم که پس از اینکه عراق در اختیار یاران صدام قرار گرفت، هیچ تروریست تکفیری در عراق نماند تا آمریکایی ها هم نگرانی از بابت داعش نداشته باشند.

پشتیبانی