کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

۰

ارزش زدایی از مفهوم غیرت

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

ایجاد بلوغ زود رس جنسی

یک ماه پیش پسرم رو که 14 ساله بود، چند وقتی فرستادم تهران خونه یکی از اقوام‌مون. فراموش کردم که ماهواره دارن. پسرم آثاری از بلوغ نداشتغ اما بعد از اون مسافرت، خیلی تغییر کرد. با این که قبلاً تو ایم مسائل نبود؛ اما بعد از اون به عکس خانوما علاقه پیدا کرده بود؛ البته تحلیلی خوبی از برنامه‌های ماهواره‌ی داشت و می‌گفت: اینا برنامه سمت خدا رو مسخره کردن. اینا نمی‌خوان مردم از دین با خبر بشن. اما متأسفانه در همین مدت کم، اثر خودش رو گرفت.

یک از بستگان‌مون ماهواره دارن. دو تا بچه هم دارن. دختر این خونواده تو ده سالگی دچار بلوغ زودرس شد و فوراً به عقد آقایی درآوردنش نا ازدواج کنه بره. پسر چهار ساله این خونواده تو یکی از مهمونی‌ها در حین بازی با یه دختر بچه، ادای تجاوز کردن رو در می‌آورد؛ البته خیلی واقعی. ازش پرسیدم: داری چیکار می‌کنی؟ گفت تو یه فیلم دیدم این کار رو می‌کنن، ما هم همون کار را می‌خوایم بکنیم.

ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی

    من خودم مشاورم. هفته‌ای دو سه مورد مراجعه دارم که مردا به خاطر ماهواره از خانوماشون ایراد می‌گیرن. یه خانوم پنجاه شصت ساله که عروس و داماد دراه، شوهرش بهش گفته بود: هیکل تو دیگه به درد من نمی‌خوره. قیافه ظاهریتم به درد من نمی‌خوره. بدون مهریه باید بذاری بری. خانومایی که جوون هستن و یه بچه هم دارن، باز به همین مشکل برخورد کردن.

   همسایه ما با حجاب و با وقار بود .پای ماهواره که به خونش باز شد چادر رو کنار گذاشت. بعد از مدتی هم روسری بلندش کوتاه شد و به موازات اون رنگ و اندازه مانتوش تغییر کرد. کاش به همین جا ختم می شد!رفت و اومدهای مشکوک و پنهانیش هم شروع شد و بالاخره با وجود داشتن یه دختر بچۀ10 ساله،از هم جدا شدند و به همین راحتی یه زندگی از هم پاشید!روزی شوهر این زن با ناراحتی ودر جمع همسایه ها اعتراف کرد که عامل شکست من در زندگی،فیلم هایی بود که به نام فیلم های خانوادگی از ماهواره پخش        می شد.

الان چهارساله که برادر شوهرم با جاریم سر ماهواره قهر هستن؛با اینکه عروس دارن،داماد دارن.برادر شوهرم ساعت سه به بعد ماهواره نگاه می کنه و از زنش توقع داره مثل اون زنایی باشه که تو ماهواره هستن.

خارج کردن خانواده از قید مذهب و تغییر در سبک زندگی

 

 

 

31/3/93

من تقریبا مذهبی هستم.چهارسال پیش اتفاقی یه فیلمی به خونۀ ما راه پیدا کرد.خانوم و بچه های من با دیدنش اصرار داشتن که ادامه پیدا کنه. شیش ماه تو خونۀ ما ادامه این فیلم از طریق ماهواره پیگیری شد.بعد ازشیش ماه،نماز و قرآن و همه چیز رو کنار گذاشتم؛اما بعدش به خودم اومدم و توبه کردم و این کار رو کنار گذاشتم؛ولی چهارساله که هنوز نتونستم خانومم رو به سجادۀ نماز برگردونم.می خوام بگم اثری که این فیلمهای بد تو زندگی می ذاره ، ممکن سالهای سال آدم نتونه جبران کنه؛پس بهتره یه مقدارانسان، عاقلانه رفتار کنه و شیطان رو از خودش دور کنه.این کشورای خارجی و شیطان بزرگ آمریکا می خوان زندگی ما را از هم بپاشه.

 

خانوم برادر من، قرآن رو با معنی حفظ می کرد. از وقتی ماهواره به خونشون اومد،کلاً  قرآن و حجاب رو کنار گذاشت. دل آدم به درد میاد از این موضوع. من خیلی ناراحتم از این که به جای قرآن، ماهواره تو خونه شیعه‌هاس.

خودم تو اطرافیان مون شاهد بودم که رفتار هنرپیشه‌ها چقدر روی این خانواده‌ها اثر داره. درست رفتار اونا رو کپی برداری می‌کنن و همون رفتار رو تو زندگی‌شون پیاده می‌کنند. این الگو برداری اکثراً باعث شده که به مشکل بربخورن. من خودم به شخصهاز ماهواره استفاده می‌کردم؛ اما زمانی که از این مسائل رو دیدم، خودم با خانومم صحبت کردم و ماهواره رو تو خونمون جمع کردم. من دیدم که این ماهواره باعث خیلی مسائل و مشکلات تو زندگی ما و زندگی اطرافیان مون شده و کار بعضیا رو به جدایی کشونده.

شیوه های غیر مستقیم و فریب کارانه

من و شوهرم پزشک هستیم. یه مدت ماهواره داشتیم. با این که ما کانلای بدش را قفل کرده بودیم؛ اما ماهواره، ما را می‌برد تو عالم رویا. واقعاً آدم با تماشای ماهواره، حتی اگر کانالای خوبشم ببین، احساس می‌کنه تو دنیای دیگه زندگی می‌کنه. دنیای اطراف ما خیلی فرق می‌کنه با اون چیزایی که تو ماهواره به ما نشون می‌دن. یه شبکه رو ما می‌دیدیم که اوایل اصلاً هیچ صحنهآی نمی‌ذاشت. بعد آروم آروم از صحنه‌های کوچیک شروع کرد. من دقت کردم دیدم بچه‌ها دارن به من می‌گن مامان! این داره یه چیز نشون می‌ده که ما  نباید ببینیم. وقتی به من این طوری گفتن، من وشوهرم دقت کردیم دیدیم راست میگن. ما خودمون متوجه نمی‌شیم. فکر کنید بچه هشت ساله به من میگه که مامان این یه چیزی نشون می‌ده که من نباید ببینیم. واقعاً چیز خاصی هم از نظر ما نبود. این منجر شد که ما جمعش کردیم و رابطه خودمونم خیلی بهتر شد. رابطه مون با بچه هامونم بهتر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷

پشتیبانی