کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

۰

آقای رئیس جمهور جهنم اینجاست...

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

یادش بخیر در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آقای حسن روحانی بشدت منتقد ادبیات دولت آقای احمدی نژاد بودند و امروز ما عادت کرده ایم به برچسب های تازه از جناب رئیس جمهور با ادب فعلی.

رئیس جمهور محترم در تازه ترین برچسب خود به منتقدان فرمودند: یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

رئیس جمهور محترم راست گفته اند خب به جهنم برورید تا نلرزید. اما جناب رئیس جمهور جهنم آنجاست که هر ثانیه بخاطر غفلت دولت تدبیر و امید در حال لرزیدن است.

آقای رئیس جمهور جهنم اینجاست...

دقیقا وقتی ایران انرژی هسته ای خود را تعلیق کرد و اجازه داد جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی کل نیروگاه های هسته ای کشور را پلمپ کنند و غنی سازی 20 درصد هم اکسید شد، اسرائیل با خیال راحت به غزه حمله کرد.

جهنم زمانی بیشتر گرم شد و بیشتر لرزید که رئیس جمهور ایران زمانی که تمام چشم های دنیا منتظر سخنرانی وی علیه رژیم کودک کش بودند درخواست سخنرانی را در روز قدس به بهانه مشغله کاری در روز جمعه نپذیرفت.

بله جهنم جایست که شما برای مردم بی دفاع فلسطین در غزه با لبخند های سیاسی به دشمنان بشر از روی ترس و لرز درست کرده اید...

پ,ن :

بعضی از آنها که خون نوشیده‌اند ....... ارث جنگ عشق را پوشیده‌اند
عده‌ای حسن القضاء را دیده اند ....... عده‌ای را بنزها بلعیده اند
بزدلانی کز هراس ابتر شدند ....... از بسیجی‌ها بسیجی تر شدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۱

پشتیبانی