کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

۰

حضرت لوط و زنای با محارم !!

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

یکی از دلایل تحریف کتاب مقدس - اعم از تورات و انجیل - وجود اتهامات بی اساس و خلاف عفت و عقل و شرع به انبیای الهی میباشد. در این مبحث فقط به عنوان نمونه به یکی از این موارد اشاره میکنیم. امید است که قشر روشنفکر یهودی و مسیحی امروز با دید بازتری به این موضوع بنگرد تا حقیقت روشن شود. ولی در ابتدا از روح پیامبر بزرگ الهی بابت تکرار این اتهامات طلب عفو میکنیم.

اتهام زنا کردن حضرت لوط با دو دخترش در کتاب عهد عتیق در سفر پیدایش باب 19 چیزی میباشد که هم اکنون عین متن آن را خواهید دید :
( و لوط از صوغر -نام مکانیست- برآمد و با دو دختر خود در کوه ساکن شد زیرا ترسید که در صوغر بماند. پس با دو دختر خود در مغاره - اسم کوهیست- سکنی گزید. و دختر بزرگ به کوچک گفت: پدر ما پیر شده و مردی بر روی زمین نیست بر حسب عادت کل جهان بر ما در آید. بیا تا پدر خود را شراب بنوشانیم و با او همبستر شویم، تا نسلی از پدر خود نگاه داریم. پس در همان شب ، پدر خود را شراب نوشانیدند، و دختر بزرگ آمده با پدر خویش همخواب شد، و او از خوابیدن وی آگاه نشد. و واقع شد که روز دیگر ، بزرگ به کوچک گفت: اینک دوش با پدرم همخواب شدم ، امشب نیز او را شراب بنوشانیم و تو بیا و با وی همخواب شو، تا نسلی از پدر خود نگاه داریم. آن شب نیز پدر خود را شراب نوشانیدند و دختر کوچک همخواب وی شد و او از خوابیدن و برخواستن وی آگاه نشد. پس هر دو دختر لوط از پدر خود حامله شدند . و آن بزرگ پسری زاییده او را موآب نام نهاد ، و او تا امروز پدر موآبیان است . و کوچک نیز پسری بزاد و او را بن عمی نام نهاد وی تا به حال پدر بنی عمون است. ).

آری با کمال تاسف این اتهامات بی اساس که با پستترین انسانها هم سازگاری ندارد در کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان به پیامبر خدا نسبت داده شده و بیش از 3 میلیارد تن هم اکنون به این واقعه معتقدند. این در حالیست که اسلام معتقد است انبیا باید همگی معصوم باشند زیرا آورنده ی شریعت اگر معصوم نباشد خود باعث نقض غرض از اهداف عالیه ی بعثت انبیا خواهد بود. ما فعلا از بیان نظر اسلام در حرمت شرب خمر و زنا آن هم زنای با نزدیکان صرف نظر میکنیم . اما کافیست بدانید که این عمل ناپسند یعنی رابطه ی نامشروع زنا در خود کتاب مقدس و در جای جای آن مورد نکوهش و نهی قرار گرفته . که به عنوان نمونه به مواردی اشاره میکنیم:

1. کتاب مقدس در سفر خروج باب 20 در جریان ده فرمان که در الواح به موسی بن عمران داده شد میخوانیم یکی از این ده فرمان که مبنای رسالت موسی بن عمران بوده آمده که :
( و خدا تکلم فرمود و همه ی این کلمات را بگفت : من یهوه هستم ، خدای تو ... قتل مکن ، زنا مکن... ).
2. در کتاب مقدس ، سفر لاویان ، باب 18 میخوانیم که خداوند درباره ی زنای با نزدیکان مثل دختر انسان میفرماید:
( و خداوند موسی را خطاب کرده ، گفت به ایشان بگو: ... هیچ کس به احدی از اقربای خویش نزدیکی ننماید تا کشف عورت او بکند ، من یهوه هستم. ).
3. باز در همین کتاب ، سفر لاویان ، باب 19 میخوانیم:
( دختر خود را بی عصمت مساز و او را به فاحشگی وامدار ، مبادا زمین مرتکب زنا شود و زمین پر از فجور گردد. ).

اکنون پرسش ما از 3 میلیارد یهودی و مسیحی این است که به راستی با وجود این همه تصریحات خداوند درباره ی حرمت زنا ، پس چگونه است که این اتهام فاحش را به حضرت لوط میزنند؟!!
به راستی آیا دین یهود و مسیح امروزی دین تفکر و عقلانیت است؟!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹

پشتیبانی