کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ

۰

اگر حجاب آزاد شود، ولع مردان از بین می رود!!

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ

مدعیان این ادعا معتقدند چون در جامعه ما حجاب وجود دارد، مردان با دیدن کوچکترین جلوه ای از زنان تحت تأثیر قرار می گیرند و این مسأله سبب شده که خود زنان هم در سختی رعایت حجاب باشند در حالیکه با آزاد بودن بی حجابی اگرچه که ممکن است در ابتدا عده ای عقده گشایی کنند، اما بعد از مدتی هم زنان و هم مردان برای هم عادی می شوند و جامعه به یک ثبات و آرامش خواهد رسید.
زمانی که جاذبه های جنسی زن و مرد برای آنان عادی شود، غریزه آنان به همان قوت و بلکه شدیدتر وجود خواهد داشت اما دیگر از داشتن رابطه با جنس مخالف لذت نمی برند، و به دنبال ارضاء غریزه به روش های متنوع تری خواهند بود، بنابراین برخی از آنان برای آرام کردن غریزه ی طغیان کرده ی خود، به ارتباط با همجنس یا حیوانات روی می آورند، چنانچه در دنیای غرب و اروپا چنین مواردی را بسیار زیاد می بینیم که به هم جنس گرایی و حتی رابطه جنسی با حیوانات پرداخته اند.
آیا حق با این افراد است…
در اینجا با یک مثال این موضوع را بررسی می کنیم؛ فرض کنید شما به کباب بسیار علاقه دارید و می توانید هر روز ظهر و شام کباب میل نمایید، با اینکه این غذا را بسیار دوست دارید اما در هر حال بعد از یک هفته یا دو هفته یا یک ماه از این غذا دل زده خواهید شد و ممکن است حتی بوی غذای مورد علاقه تان هم شما را آزار دهد. آیا می توان گفت که بعد از یک ماه که هر روز کباب می خوردید، دیگر گرسنه نخواهید شد؟ آیا غریزه گرسنگی شما در اولین وعده بعد از یک ماه کباب خوردن، دیگر تحریک نمی شود؟ قطعاً بر اساس غریزه و پیام های عصبی صادره از مغزتان، دوباره گرسنه خواهید شد اما این بار حاضرید با یک تخم مرغ خود را سیر کنید و کباب نخورید.
بنابراین واضح است که در هیچ شرایطی غرایز و تحریک پذیری آن ها از بین نخواهد رفت، بلکه بر اساس سیستم فیزیولوژیکی بدن این تغییرات همواره وجود دارد و هیچ گاه متوقف نمی شود. غریزه جنسی نیز که یکی از قوی ترین این غرایز است هیچ گاه از بین نمی رود و تنها در شرایط مختلف، آستانه تحریک پذیری آن تغییر می کند.
بنابراین زمانی که جاذبه های جنسی زن و مرد برای آنان عادی شود، غریزه آنان به همان قوت و بلکه شدیدتر وجود خواهد داشت اما دیگر از داشتن رابطه با جنس مخالف لذت نمی برند، و به دنبال ارضاء غریزه به روش های متنوع تری خواهند بود، بنابراین برخی از آنان برای آرام کردن غریزه ی طغیان کرده ی خود، به ارتباط با همجنس یا حیوانات روی می آورند، چنانچه در دنیای غرب و اروپا چنین مواردی را بسیار زیاد می بینیم که به هم جنس گرایی و حتی رابطه جنسی با حیوانات پرداخته اند.
مردان تنوع طلب می شوند
از پیامدهای دیگر آزادی بی بند و باری و بی حجابی این است که تنوع طلبی و خیانت ها زیاد می شود.سؤال این جا است که اگر می گویید: با آزاد شدن حجاب و بی بند و باری وضع جامعه بهتر می شود، چرا در غرب با وجود اینکه همه نوع آزادی است باز دیده می شود که یک رییس به منشی خود هم رحم نمی کند؟ چرا شنیده می شود که یک مرد آمریکایی با پیدا کردن یک مومیایی چند هزار ساله به آن تجاوز کرده است؟!
زنان بازنده این میدان هستند
چرا با توجه به اینکه آزادی در کشورهای اروپایی و غرب وجود دارد و با توجه به حرف عده ای که می گویند: با ازادی همه چیز برای آن ها عادی شده، هنوز در تبلیغات و جاهایی که می خواهند جذابیتی وجود داشته باشد هنوز از زنان، آن هم برهنگی آنان استفاده می کنند؟
وقتی بی حجابی در جامعه آزاد شود، شاید در ظاهر اینطور به نظر برسد که زنان از زحمت با حجاب بودن آزاد می شوند و زندگی راحت تری خواهند داشت، اما واقعیت تجربه شده در جوامع آزاد نشان می دهد نه تنها زنان آزاد نشده اند بلکه زحمت و رنج آن ها برای حفظ امنیت و آرامش، بسیار بیشتر شده است و هزینه های مادی و معنوی بیشتری برای رسیدن به آرامش می پردازند.
همچنین در هیچ جای دین، فلسفه حجاب برای این نبوده که جاذبه های زن برای مرد عادی بشود بلکه برعکس اسلام می خواهد این جاذبه ها و زیبایی ها در مسیر حلال قرار بگیرد و حتی در چهارچوب شرعی، تقویت نیز بشود تا گرمی روابط همسران، علاوه بر اینکه حضور در خانواده را لذت بخش می کند، حافظ بقای نسل نیز باشد.
آیا واقعاً مردان غربی چشم و دل سیر شده اند؟
حال سؤال این است که آیا واقعاً جاذبه های زن در غرب عادی شده است و مردان غربی با دیدن زیبایی های یک زن تحت تأثیر قرار نمی گیرند؟
در اینصورت چرا آمار تجاوز در غرب وجود دارد؟ آیا منطقی نیست که با توجه به عادی شدن زن برای مرد در کشورهای غربی، توقع داشته باشیم که آمار تجاوز نزدیک به صفر باشد؟
این جا است که با دیدن این آیه قران کریم به فلسفه حجاب بیشتر پی می بریم: «یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» (ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است.) (آیه 59 سوره احزاب)
“دون پیرو کورسی” کشیش دهکده سان تِرِنسو ایتالیا در سال ۲۰۰۹ طی سخنان جنجالی بیان کرد: “دلیل افزایش خشونت علیه زنان، دامن‌ های کوتاه و لباس‌ های نامناسب آن‌ ها است.”
راه حل اسلام؛ زن با زیبایی خود می تواند رشد کند
اسلام حجاب را براى محدودیّت و حبس زن نیاورده، بلکه براى مصونیّت او توصیه کرده ، زیرا اسلام راضى به حبس، رکود و سرکوبى استعدادهاى زن نیست، بلکه با رعایت عفاف و حفظ حریم، اجازه حضور زن را داده امّا از سوء استفاده شهوانى و تجارى منع کرده است.
در واقع حجاب موجب محدودیتِ، مردان هرزه مى ‏باشد که در صدد کام جویى‏ هاى آزاد و بى حد و حصر هستند و مصونیت زنان از دست این گروه از مردان منظور است.(مجموعه آثار شهید مطهرى، ج 19)
در هیچ جای دین، فلسفه حجاب برای این نبوده که جاذبه های زن برای مرد عادی بشود بلکه برعکس اسلام می خواهد این جاذبه ها و زیبایی ها در مسیر حلال قرار بگیرد و حتی در چهارچوب شرعی، تقویت نیز بشود تا گرمی روابط همسران، علاوه بر اینکه حضور در خانواده را لذت بخش می کند، حافظ بقای نسل نیز باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳

پشتیبانی