کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

آخرین مطالب

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

داعش در ایران دیده شده؟!
خبرهای متفاوتی مبتنی بر دیده شدن نیروهای داعش در ایران مخابره شده است و خود آنها نیز گاها تهدیداتی را مطرح می کنند، داعش تا چند کیلومتر در داخل ایران توان وارد شدن دارد؟
داعش
سال 2011 با ناآرام شدن سوریه این کشور محل جولان گروهای تکفیری و تروریستی شد و اکنون سه سال است که با بحران و ناآرامی دست و پنجه نرم می کند.
در میان این گروه از تکفیری ها عرب دیده می شوند تا تروریست های چشم آبی اما شاید نام داعش را بیشتر از بقیه گروه ها شنیده باشید. این گروه که خود را دولت اسلامی عراق و شام می نامند حالا بعد از سوریه به عراق رفته اند تا به خیال خود بتوانند بعد از ناکامی قسمتی دیگر از دولت خود را در عراق به پیش ببرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۹

باسلام ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات جانسوز امام جعفر صادق (ع)این شعررابه شما دوستان وعاشقان حضرت تقدیم می کنم.
.
ز غربتش چه بگویم که سینه ها خون است / برای صادق زهرا مدینه محزون است
دلم دوباره به یاد رئیس مذهب سوخت / که داغ غربت لیلی حدیث مجنون است . . .

امام صادق
حدیثی ازامام صادق (ع):
.
.
امام صادق علیه السلام :
مایه ی زینت ما باشید، نه مایه عیب ما
با مردم نیکو سخن بگویید و زبان خود را نگاه دارید
و آن را از حرف های بیهوده و سخنان زشت باز دارید . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۵

اخیرا در بسیاری از مجامع ، خاصه فضای مجازی و سایبری شاهد رفتار ناشایستی هستیم که این کمترین را واداشت تا این
سطور را برای همه ی مخاطبان که دارای درک و درد دین هستند نگارش کنم.
متاسفانه دست پنهانی دشمن این بار ما را ابزار مناسبی برای اهداف خود پنداشته است و البته با جهالت عده ای از ما تا حدی
هم موفق بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۸

نمی دونم خبر دارید یا نه! روند استفاده از لوازم آرایش به صورت افراطی و نمایشگری زنان از چند دهه قبل شروع شده است. حالا دیگه اکثر دختران و زنان ایرانی استفاده از لوازم آرایشی را جزء جدانشدنی زندگی خود می‌دانند.
اختلال روانی نیاز به خودنمایی مثل خوره افتاده در جان عده ای از این دخترهایی که به واسطه اختلال روانی و نداشتن اعتماد به نفس به این اسباب گرایش پیدا کرده اند.
سن مصرف لوازم آرایش را بگم که در کشور در پنج سال اخیر از 19 سال به 13 سال رسیده و این در حالیه که در کشورهای پیشرفته تمایل به آرایش بیشتر در بین زنان سالمند دیده می‌شود که شادابی پوست خود را از دست داده‌اند.

وارد واگن های مترو که میشی انگار وارد یه دنیای دیگه ای شدی!! دختر بچه های کم سن و سال که جوانی و شادابی خود را با یک لایه ی بسیار ضخیم از لوازم آرایش پوشانده اند. مگر این ها چند سال دارن؟!!
با بعضی هایشان که سر صحبت را باز می کنی یا در رفتارها و عملکردهایشان دقت می کنی، می بینی که رنج سنی بین 13-25 ساله هستند! اوج جوانی و زیبایی خدادادی اما صد حیف که خود ، این زیبایی خدادادی را کنار گذاشته اند و با پودرها و دیگر لوازم آرایشی خود را بزک کرده اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۶

آقای هاشمی رفسنجانی که این روزها به حاجی خاطره از وی یاد می شود هرچند وقت یکبار یاد یکی از خاطراتشان از امام راحل بنا شرایط و مصلحت و منفعت خودشان گل می کند و آن را برای مردمانی که به خیال آقای هاشمی حافظه خود را از دست داده اند بازگو می کنند.

خاطراتی که بیشتر جنبه جلب توجه و گاهی دروغ و یا همراه با فرافکنیست و زمانی به یاد حاج آقا می آید که کشور در دوره حساس بوده و یا حواشی خاصی اطراف او و یا خانواده اش به وقوع می پیوند. این بار با شروع دادگاه آقازاده گویا آقای هاشمی بعضی از خاطراتی که به نفعشان نیست را زود از یاد برده اند و بجای آن دست به تهدید نظام برای افشای اسرار می زنند.

بد نیست خاطره ای از امام (ره) را صرفاً جهت اطلاع آقای هاشمی رفسنجانی بازگو کنیم شاید ایشان چیزهایی یادشان آمد.

یادآوری خاطره ای از امام به آقای هاشمی

در سال ۵۹ آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بنی بنی صدر و شهید رجایی تشدید شده بود آقای سید حسین خمینی می‌رود در مشهد به نفع بنی صدر سخنرانی می‌کند. مردم به او حمله می‌آورند و می‌خواستند سید حسین خمینی را بزنند و ایشان که مسلح بوده، سلاح کمری داشته، دست به سلاح کمری اش می‌برد، بچه‌های کمیته جلوی او را می‌گیرند می‌برندش در یک اتاق دیگر. از همانجا مسئولین کمیته تماس می‌گیرند با دفتر امام. پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده مردم به او هجوم آوردند دست به اسلحه برده ما چه کار کنیم؟ امام به مرحوم آیت الله اشراقی می‌فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.

پ,ن : پس جناب آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، طبق این خاطره از امام راحل (ره) برخورد با خائنین به کشور هرکسی که باشد می بایست با شدیدترین شکل ممکن صورت بپذیرد نه اینکه به بهانه رسیدگی به پرونده آقازاده به نوعی نظام را تهدید به افشای اسرار کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۹

اجتماع مردم غرب و شرق بر گرد امام زمان:

آنچه آرزوی همه ی مظلومین عالم است ظهور یک منجی حقیقیست. شکی نیست که اگر کسی نیم نگاهی به رسانه ها و اخبار بیندازد و اوضاع کشورهای غرب و شرق جهان را ببیند خواهد فهمید که مردم دنیا کم کم به نوعی نا امیدی از اوضاع حاکم رسیده اند و البته در این نا امیدی بسی امید است...

قیامهای مردمی گذشته از کشورهای عربی گویا همه ی قاره ها را در نوردیده و در سطح جهانی نارضایتی مردم بی داد میکند . جالب اینجاست که پیشرفته ترین و مجهزترین کشورها هم از این مقوله خارج نیستند و گاه و بی گاه نارضایتی مردم، این کشورها را هم به راه پیمایی و تظاهرات و اعتراضات و اجتماعات میکشاند...

واقعا به جاست کمی در این واقعه عظیم و کم سابقه که کمتر از 5 سال است جهان را در آستانه ی تغییراتی مجهول قرار داده فکر کنیم...

چرا یک باره مردم دنیا در کشورهای مختلف به نوعی نارضایتی رسیده اند؟! چرا تا قبل از آن خبری از این تحولات نبود؟!!

از اینها بگذریم شاید به همان میزان که این واقعه برای اهل سیاست سنگین به نظر آمده است ولی برای اهل دیانت مایه ی خوشحالی را فراهم کرده است....

شاید بپرسید چرا؟!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۰

یادش بخیر در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آقای حسن روحانی بشدت منتقد ادبیات دولت آقای احمدی نژاد بودند و امروز ما عادت کرده ایم به برچسب های تازه از جناب رئیس جمهور با ادب فعلی.

رئیس جمهور محترم در تازه ترین برچسب خود به منتقدان فرمودند: یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

رئیس جمهور محترم راست گفته اند خب به جهنم برورید تا نلرزید. اما جناب رئیس جمهور جهنم آنجاست که هر ثانیه بخاطر غفلت دولت تدبیر و امید در حال لرزیدن است.

آقای رئیس جمهور جهنم اینجاست...

دقیقا وقتی ایران انرژی هسته ای خود را تعلیق کرد و اجازه داد جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی کل نیروگاه های هسته ای کشور را پلمپ کنند و غنی سازی 20 درصد هم اکسید شد، اسرائیل با خیال راحت به غزه حمله کرد.

جهنم زمانی بیشتر گرم شد و بیشتر لرزید که رئیس جمهور ایران زمانی که تمام چشم های دنیا منتظر سخنرانی وی علیه رژیم کودک کش بودند درخواست سخنرانی را در روز قدس به بهانه مشغله کاری در روز جمعه نپذیرفت.

بله جهنم جایست که شما برای مردم بی دفاع فلسطین در غزه با لبخند های سیاسی به دشمنان بشر از روی ترس و لرز درست کرده اید...

پ,ن :

بعضی از آنها که خون نوشیده‌اند ....... ارث جنگ عشق را پوشیده‌اند
عده‌ای حسن القضاء را دیده اند ....... عده‌ای را بنزها بلعیده اند
بزدلانی کز هراس ابتر شدند ....... از بسیجی‌ها بسیجی تر شدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۰

شکی نیست که انسان دارای نیازهای طبیعی میباشد که برای تداوم سلامت بلکه تداوم حیات خود باید این نیازها را برطرف نماید. مثلا انسان تشنه میشود و فقط آب میتواند او را بی نیاز کند و یا گرسنه می

شود که فقط با غذا میشود این مشکل را برطرف کرد. اگر انسانی بخواهد این نیازها را نادیده بگیرد متهم به بی عقلی خواهد شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۷

اکنون که این متن را می خوانید حتما چند کودک دیگر زیر بمب های صهیونیستی جان خود را از دست دادند یا مشغول ناله بالای سر جنازه های تکه تکه شده پدرومادر خود هستند.
غزه
غزه، قطعه‌ای خاک نیست، صحنه‌ی مکرری از غربت انسانیت نسل‌های ستمدیده در طول تاریخ است.در خون غلطیدن این قطعه در خاک دیگر گوش نواز! شده است صدای بر زمین افتادن کودکان و زنان بی گناه غزه و شکستن استخوان هایشان به گوش می رسد. هزاران مرد و زن بی پناهی که در وضعیتی بغرنج به سر می برند و نمی دانند داد مظلومیت خود را زیر چنگ های پر قصاوت آدم کش های صهونیست به گوش که برسانند جایی که امریکا مدعی حقوق بشر ترجیح می دهد حق را به سگ هار منطقه بدهد و چشم خود را به روی کشتار هزاران نفر ببندد .
امیرالمومین ظلم به یک زن یهودی در جامعه اسلامی را تاب نیاوردند و حال روزه های فلسطینیان این روزها با موشک و خون افطار می شود هیهات اگر ساکت بنشینیم .
ما به عنوان یکی از رسانه‌های فرهنگی، خبری و اطلاع رسانی کشور این اقدامات موهن را محکوم و خواستار رسیدگی سازمان‌های بین المللی به آن می باشیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۵

پشتیبانی