کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

آخرین مطالب

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

همزمان با اغتشاشات سال 88 محسن مخملباف ایرانی وطن فروش به منظور بد بین کردن افکار مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب، اقدام به انتشار متنی با عنوان راز های زندگی خامنه ای نمود. اما دروغ هایی که مخملباف به عنوان راز در این متن انتشار داد آنقدر بچگانه بود که اعتراض خیلی از هم‌کیشانش را در برداشت.

مخملباف در اراجیف هایش نوشته بود زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی دارد با 4 دکتر کشیک در طول 24 ساعت مراقبند و مجموعه ای که از خامنه ای محافظت می کنند 10000 نفر می باشند و کل ثروت خامنه ای و خانواده اش 36 میلیارد دلار است.

برای خامنه ای یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که دارای دو اتاق خواب و دستشویی و حمام است و هم چنین یک آشپز خانه کوچک دارد.

خامنه ای (1 عدد هواپیمای ایرباس) مخصوص سفرهای خودش، (2 عدد بوئینگ 707 ) یکی مربوط به سفرهای فامیل و یکی مربوط به محافظین، (5 عدد فالکوم) 2 تا مربوط به سفرهای خودش و یکی برای سفرهای مجتبی و دوتا برای سفرهای فامیل، (5 عدد هلیکوپتر) 2 هلیکوپتر برای سفر خامنه ای و یک هلیکوپتر برای سفر مجتبی و دو هلیکوپتر مربوط به فامیل در بیت رهبری دارد.

و از همه جالب ‌تر اینکه مخملباف در متن خنده دار خود نوشته بود خامنه ای با شنود تلفن ها دچار افسردگی شدید است چراکه هر شب قبل از خواب به این نتیجه می رسد که کسی او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمی را می بیند که از ترس، خود را مرید او نشان می دهند تا به ثروت و قدرت برسند و یا از خشم او در امان باشند.

رازهای زندگی خامنه ای برای مخملباف

و حالا همان خامنه ای که مخملباف می گفت در زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک دارد این روز ها برای یک عمل ساده راهی بیمارستان دولتی می شود و آنجا برای اینکه برای سایر بیماران مشکلی پیش نیاید قبل از تمام بیماران و در اول صبح به درخواست خودش مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومانی دارد که محافظانش از جلو و عقب او را اسکورت و 10000 نفر از وی حفاظت می کنند امروز در یک بیمارستان دولتی بستری است بدون آنکه بخشی را تعطیل کنند و یا محافظینش باعث اختلال در روند کاری بیمارستان شوند.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت ثروتش 36 میلیارد دلار است و چندین هواپیما و هلیکوپتر و ... دارد امروز بجای آنکه در یک بیمارستان خارج از کشور و یا یک بیمارستان حداقل خصوصی داخلی عمل کند در یک بیمارستان دولتی عمل می شود درست مانند یک انسان معمولی مثل سایر مردم کشورش.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۰

کاربرد ماهواره در خارج :

متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.

نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:

رشد و شکوفایی دانش

کسب اطلاعات جدید

تبادل سریع اطلاعات

 آگاهی از تهدیدات طبیعی

و...

 کاربرد ماهواره در ایران و خارج

 کاربرد ماهواره در ایران :

 مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.

 نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:

 از بین رفتن بنیان خانواده ها

 رفتار های پر خطر

 فقر فرهنگی

 فساد اخلاقی

 و ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۸

مقدمه:  

در این نوشتار برآنیم که نقدی از اوضاع تاسف بار که توسط برخی مداحان و روضه خوانان خاص ، در جلسات مذهبی رخ می دهد را مورد بررسی قرار دهیم.

البته بدیهیست که با نوشتن این متن از سوی برخی افراد سود جو که فعلا با نام شهید کربلا دکان ، برای خویش باز نموده اند مورد اعتراض و یا حتی توهینها قرار بگیرم . البته از طرفی هم قشر آگاه و متدین و دلسوز جامعه ، خاصه هیاتی ها و حسینی ها که مکرر اعتراضشان را با بنده در میان گذاشته اند  از این نوشتار ، با عمق جان استقبال خواهند نمود . اما چاره نیست که از خود شروع کنیم و در مقابل انحرافی نوین آن هم در فضای مقدس هیات های حسینی سخن بگوییم تا جزو مصادیق حدیث نبوی نگردیم که فرمود : ( الساکت عن الحق الشیطان الاخرص ) .

در ابتدای سخن تذکر میدهم که سخن حقیر با هیچ شخص یا هیات خاصی نیست ، بلکه دردیست که همه ی کشور را فرا گرفته است . پس حمل این نوشتار بر شخص یا هیاتی خاص افترا بر نویسنده است.

 

ماه محرم ماه دوری از سو استفاده ی ابزاری از دین:  

 

در آستانه ی پیشواز ماه محرم قرار داریم. ماهی که در آن پاکترین خونها ریخته شد و مقدسترین حرمتها زیر پا گذاشته شد.  ماه عزای آدمی و جن و ملک در رثای خون خدا حضرت سید الشهدا . ماهی که در آن خون مظلومی ریخته شد که خواست با خونش بساط سو استفاده از دین را جمع کند.  همه شاهدیم که هر سال که میگذرد رونق جلسات حسینی مضاعف میگردد و همانگونه که رسول خدا فرمود این آتش محبت امام حسین هر سال در قلبها فروزانتر میگردد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۲

وضعیت قرمز ، حمله شیمیایی به ایران

متأسفانه با خبر شدیم دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از شکست های متوالی و ضربات کوبنده از سوی ملت دلیر ایران اقدام به بمباران شیمیایی شهر های ایران نموده اند.

حجم این بمباران های شیمیایی که باعث آلودگی شدید هوا و محیط زیست شده است در کلان شهر های ایران به دلیل وجود جمعیت زیاد بیشتر از سایر نقاط کشور بوده است.

بنا به آمار هایی که هر دقیقه به تعداد آن افزوده می شود تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان با استشمام هوای آلوده مسموم شده اند و حال بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

سازمان ملل و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در کمال ناباوری تاکنون هیچ اعلام موضعی ننموده و این حملات ضد بشری را محکوم نکرده اند.

مسئولین از مردم درخواست نموده اند با حفظ اصول اولیه از مبتلا شدن به آلودگی ها جلوگیری نمایند و کنترل بیشتری بر روی افراد خانواده خود مخصوصاً جوانان داشته باشند.

وضعیت قرمز ، حمله شیمیایی به ایران

از علائم این آلودگی ها می توان به عادی شدن روابط زنان و مردان، پوشیدن ساپورت های تنگ و بدن نما، به تن کردن تی‌شرت هایی با علائم شیطان پرستی، بدحجابی دختران، چشم چرانی پسران، رابطه نامشروع، دوستی زنان همسردار با پسران و دوستی مردان متأهل با زنان و دختران، انتشار تصاویر شخصی دختران در محیط های مجازی، عادی شدن نوشیدن مشروبات الکلی درجشن ها، نشر کتاب های ضد اخلاقی و ضد دینی، ساخت و تکثیر فیلم های مستهجن، ترویج افراطی گری و مذاهب دروغین و ... اشاره نمود.

ناخدای انقلاب : عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم. شما ناچار هوا را تنفس می‌کنید. چه بخواهید چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما. اگر این هوا کثیف باشد آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هواست. اگر درست باشد آثاری دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۲

آن روزها من دخترکی بودم که بخاطر همبازی شدن با کبوتران صحن و سرایت، و آب خوردن از سقاخانه ی ‏حرمت با آن کاسه‏ های طلایی و قشنگ‏، تو را دوست می ‏داشتم.
آنچه از تو در خیال کودکانه ‏ام تصویر بسته بود، نوازش پرهای رنگارنگ گردگیر خادمانت بود بر روی صورتم، و عطر بهشتی گلابی که موقع زیارت، لباس هایم را خوشبو می‏ کرد.
بر روی شانه‏ های پدرم سوار می‏شدم تا از میان سیل جمعیتی که دور ضریح زیبایت می ‏چرخیدند، دست های کوچکم را به شبکه‏ های ضریحت برسانم و آن را ببوسم. بعد که پدرم یک گوشه ‏می‏ نشست و با چشمانی خیس و صدایی بغض کرده، زیارتنامه می‏ خواند، من لی‏ لی‏ کنان روی سنگ‏ های صحن گوهرشاد بازی می ‏کردم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۹

حضرت مهدی از اولاد فاطمه است:

یکی از مباحثی که در عالم اسلام مورد گفتگو قرار گرفته این است که منجی عالم بشریت یعنی حضرت صاحب الزمان از نسل کیست؟!

خوشبختانه مجموعا در روایات اهل تسنن و شیعه 202 روایت وجود دارد که به صراحت بیان میدارد که حضرت مهدی از اولا حضرت زهرا دختر پیامبر است. فهرستی از این احادیث را فقیه عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی -حفظه الله- در کتاب منتخب الاثر، جلد 2 ، صفحه ی 146، فصل 7، نقل کرده اند.

اما با کمال تعجب میبینیم که مولوی در مثنوی معنوی بدون توجه به این همه احادیث، معتقد است که فرقی نمیکند که حضرت مهدی از نسل مولا علی و یا از نسل عمر باشد!!!

به این شعر مولوی توجه کنید:

پس به هر دوری ولیی قایم است

کازمایش تا ابد چون دایم است

پس امام حی قایم آن ولیست

خواه از نسل عمر خواه از علیست!

ما در اینجا به نقل یک روایت ، آن هم از منابع معتبر اهل تسنن کفایت میکنیم. سنن ابی داود، جلد 4، صفحه ی 107، حدیث 4284؛ و مستدرک علی الصحیحین در کتاب الفتن و الملاحم ، به اسناد خود از ام سلمه نقل میکند که میگوید:

( سمعت النبی صلی الله علیه و سلم یذکر المهدی فقال: نعم هو حق و هو من بنی فاطمه ).

یعنی: ( از پیامبر شنیدم که از حضرت مهدی یاد میکرد ، سپس فرمود: بله او حق است ، و از اولاد فاطمه است ).

پس کسی که انکار کند که حضرت مهدی از بنی الزهراست در واقع منکر کلام پیامبر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۳


اگه به این روز اعتقاد نداری ،

گِله ای نیست.

همینطوری بگرد !!

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۷

"برادرم"خواهرم"حواست باشد....

داریم جایی "زنـدگـــی" میکنیم کـه:

هَرزگی "مـُـــــد" اســت (!)

بی آبرویــی " کلاس" اســـت (!)

مَســـــتی دود " تَفـــریــح" اســـت (!)

رابطه با نامحرم "روشــن فکــری" اســت (!)

گــُـرگ بــودن رَمـــز "مُوفقیت" اســـت (!)

بی فرهنگی "فرهنگ" است(!)

پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه "رشد ونبوغ" است (!)

و......................

خدایا ممنون که نه باکلاسم نه روشنفکر ونه... فقط تو رو میخواهم و بس

و تو ای همسنگر

مواظب باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۸

پشتیبانی