کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

آخرین مطالب

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

غسل معطرکردن بدن صدقه دورکعت نماز،دررکعت اول حمدوإنافتحنا و دررکعت دوم حمدوهرسوره ای که خواستی بعدازطلوع فجراین دعارابخواند: اللهُم قَدحَضَرَ شهرُرَمَضانَ وقَدِافْتَرَضْتَ عَلَیْنَا صِیَامَهُ وَأَنزَلْتَ فِیهِ الْقُرْآنَ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الهُدَى والفُرقَان اللهُمَّ أَعِنَّا عَلى صِیامهِ وتَقبَّلْهُ مِنَّا وتَسَلَّمهُ مِنَّا وَسَلِّمهُ لَنَا فِی یُسرٍ مِنکَ وَعافِیه إِنَّکَ على کُلِّ شَیءٍ قدیر خواندن دعاى چهل و چهارم صحیفه سجادیه ** مسائلی را که انسان غالبا به آنها احتیاج دارد، واجب است یاد بگیرد.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۴:۱۸
-زیاد خواندن سوره قدر در طول ماه -قرائت سوره حم دخان -زیاد گفتن ذکر لااله الاالله و استغفار -بجا آوردن هزار رکعت نماز در طول شبهای این ماه -بسیار صلوات فرستادن -خواندن دعای افتتاح و اباحمزه و سایر ادعیه ای که در تعقیبات نمازها وارد شده است(به مفاتیح رجوع شود) *
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴
رجب ماه خداست که رحمت در آن ریزش میکند؛ و شعبان ماهی است که در آن خیرات پراکنده میشود؛ و در روز اول ماه رمضان شیاطین در غل و زنجیر میشوند، در هر شب ماه رمضان 70هزار نفر از بندگان خدا آمرزیده میشوند، درهای بهشت گشوده میشود و در آن، شب قدر است که برتر از هزار ماه است، و محروم کسی است که از فیوضات آن شب محروم ماند. ** از قرآن بیاموزیم بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و به دیگران آموزش دهد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۶
این سه روز فرصت مناسبى است براى کسانى که موفق به روزه گرفتن در این ماه نشده اند. امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سه روز آخر شعبان را روزه بگیرد و آن را به ماه رمضان متصل کند، خداوند ثواب روزه دو ماه پى در پى، براى او مى نویسد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰
این سه روز فرصت مناسبى است براى کسانى که موفق به روزه گرفتن در این ماه نشده اند. امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سه روز آخر شعبان را روزه بگیرد و آن را به ماه رمضان متصل کند، خداوند ثواب روزه دو ماه پى در پى، براى او مى نویسد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰
این سه روز فرصت مناسبى است براى کسانى که موفق به روزه گرفتن در این ماه نشده اند. امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سه روز آخر شعبان را روزه بگیرد و آن را به ماه رمضان متصل کند، خداوند ثواب روزه دو ماه پى در پى، براى او مى نویسد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰
امام رضا(ع):ای اباصلت! بیشتر شعبان گذشت و این آخرین جمعه آن است؛ سهل انگاریهاى گذشته خود را در این ماه جبران کن. بسیار دعا و استغفار کن و قرآن بخوان؛ از گناهانت توبه کن تا وقتى ماه رمضان مى آید، مخلص براى خدا باشى. تقوا پیشه کن و در نهان و آشکار به خدا توکل کن کسى که به خدا توکل کند، خدا براى او کافى خواهد بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۰

بی رودر وایسی میخوام حرف بزنم تا بدونیم اکثر ماها کشکی کشکی می گیم عاشق امام زمانیم و الکی فقط ادا در میاریم که بگیم ماهم خیر سرمون منتظریم.

طرف میاد روز نیمه شعبان کلی شیرینی و آب میوه پخش میکنه تابگه منم منتظر امام زمانم اما تا چشمش میفته به یه عروس و دوماد تا می تونه جنس هاش رو گرونتر به اونا می فروشه و هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

هر روز و شب میره مسجد نماز میخونه و به عبادت می پردازه اما تا ازش درباره یه جوون با تیپ متفاوت برای کار تحقیقات می کنن شروع می کنه به زیرآب زدن بعد ادعاشم می شه که منتظر امام زمانه و هی میگه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

طرف همکارش داره کارش رو انجام میده مثل بچه آدم و برا خانوادش یه لقمه نون حلال می بره اما بخاطر اینکه به پست و مقام همکارش برسه مدام میره پیش رئیسش و زیرآب همکارش رو می زنه بعد هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

دوسه بار رفته حج و چندبارهم رفته کربلا و ادعاش میشه منتظر واقعیه ولی درست دوتا خونه اونورتر همسایش تو جهیزه دخترش مونده و دوسه تا خونه اینورتر بچه های همسایش سرگشنه زمین میزارن و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

طرف از بازنشستگی حقوق میگیره، زمین کشاورزی داره، دوسه تا خونه اجاره ای داره اما بازم برا 300 هزار تومن میره سرکار و جای کار یه جوون بیکار که میخواد خرج خانوادش رو در بیاره رو میگیره و ادعاش میشه منتظر امام زمانه و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین حتما برای تو یکی میاد.

آقا شرکت داره و چند تا کارمند، اما حق و حقوقشون رو نمیده یا دیر میده یا کامل نمیده و می دونه که حقوقی که داره می ده شرعا درست نیست اما ادعاش میشه منتظر امام زمانه و هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین حتما میاد.

طرف روی پیشونیش از بس جای مهر مونده سیاه شده و همیشه تسبیح دستشه و ذکر میگه اما تا یه خواستگار میاد برا دخترش که از نظر اخلاق و دین ازش اطمینان داره ولی چون توان مالی کمی داره جواب رد میده و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

بنده خدا مسئول گزینشه ، مسئوله انتظاماته فلان ارگانه ، هر هفته مسجد جمکرانش ترک نمیشه ،هر هفته مهدیه اش ترک نمیشه - اما بجای رعایت کردن عدالت همش به فکر راحتی خودشه - به فکر فامیلشه -پای فامیل پیش می یاد همه کاری می کنه -  بعد هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین حتما میاد.

 فرمود :ما آمده ایم زنگی کنیم تا قیمتی شویم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم 

حالا خودمونیم، شب تا صبح و صبح تا شب گناه می کنیم بعد ادعامون میشه منتظر امام زمانیم و برای ظهور قدم بر می داریم و هی داد می زنیم آقا بیابیا. بشینیم حتما میاد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰

حدوداً سه سال پیش بود که ساپورت تنگ و چسبان به عنوان مد در ایران مطرح شد و عده‌ای هم که جوگیر مد بودند سریعاً ازین مد که مغایر ارزش های اسلامی و ایرانی بود تبعیت کردند.

حالا بعد از سه سال ساپورت دیگه از مد افتاده ولی چرا هنوز عده ای ازون استفاده می کنند؟ نکته جالب اینجاست وقتی بهشون می گفتیم چرا می پوشین؟ جواب می دادند مده و دوستداریم طبق مد تیپ بزنیم.

ساپورتی ها حتی تو گرمای تابستون با پوشیدن ساپورت تنگ شرشر عرق می ریختند و می گفتن برا این می پوشیم که ساپورت خنکه ولی بازم همون آدما توی زمستون سرد هم این مدل تنگ و نازک رو پوشیدند.

همه این ها نشون میده اون عده ای که هنوز ساپورت از مد افتاده رو می پوشند از اولش هم به دنبال مد و خنکی و راحتی نبودن بلکه دنبال جلب توجه و جذب نگاه های هرزه بوالهوس‌ها به سمت خودشون بودند.

همین ساپورتی ها در مقابل انتقاد ها می گفتند به ماچه؟ مرد ها نگاهاشون رو حفظ کنند اما حالا با گذشت سه سال و از مد افتادن ساپورت نشون دادن اونا برعکس دنبال جذب نگاه ها بودند تا عقده کم دیده شدن خودشون رو به نوعی جبران کنند.

راستی خانم ساپورتی، بی کلاسی نیست هنوزم پوششی که از مد افتاده رو می پوشی؟؟؟ حالا امل کیه؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸
پیامبراکرم(ص):خداوند در شب نیمه شعبان فرشته ای را نازل فرموده که از غروب خورشید تا طلوع فجر ندا میدهد: آیا توبه کننده ای در این شب هست تا او را بیامرزم و آیا طالب رزقی است تا او را رزق دهم. امام باقر(ع) میفرماید: شب نیمه شعبان، پس از شب قدر با فضیلت ترین شبهاست. در آن شب خدا به بندگان عطا میکند و بر آنان منت نهاده و ایشان را میبخشد بنابراین در تقرب به خدا در آن شب کوشش کنید. -- بدون معرفت امام زمان خداوند هیچ عملی را از بندگان قبول نمیکند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴

پشتیبانی