کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ق.ظ

۰

مومن مانند

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ق.ظ
مؤمن مانند بچه ی دو سه سال های است که روی پاهای پدر و در بغل او نشـسته است و به این فکر می افتد که بلند شود و بازی و جست و خیز کنـد و بـه هـر جـا که دلخواهش است، برود . پدر هم مانع نمی شود و ضمن اینکه مراقـب اوست، وی را آزاد می گذارد. بچه  پس از آن که برخاست و مقـداری این طـرف و آن طـرف دویـد، خـسته می شود و درمی یابد که هیچ جا بهتر از دامان پدرش نیست؛ لذا دوباره به آغـوش او بـازمی گردد و همانجا که در آغاز نشسته بود، می نشیند. مؤمن نیز پس از آنکه مقدار ی به اتکای اختیار خود و برای رسیدن به خواسته هایش تقلاّ نمود و خود را خسته کرد، پی می برد که هیچ جا بهتر از دامان خدا و اولیائش نیست؛ لذا به اختیار خود به آغوش خـدا و او لیائش باز می گردد و به مقدرات الهی تن می دهد و به قضای الهی تسلیم می شود . 
ارزش اختیار ما به این است که با اختیار خود، خود را تسلیم خدا و اولیائش کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲

پشتیبانی