کانون فرهنگی

شهدای سروشبادران

يا بن الحسن ! تو که آهسته مي خواني قنوت گريه هايت را ، ميان ربناي سبز دستانت دعايم کن*****جهت دریافت نرم افزار کانون فرهنگی شهدای سروشبادران و نرم افزار گمگشته و اسکرین سیور شهدا به منوی نرم افزار مراجعه کنید
کانون فرهنگی


با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت شهدای سروشبادران . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
اپلکیشن اندروید کانون
نظرسنجی
پیام های کوتاه
  • ۱ اسفند ۹۵ , ۱۷:۴۱
    فطرت
نوای وبلاگ
ساعت
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۷ - ALI DARBANI
    +
  • ۲۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۲۰ - مهدی ابوفاطمه
    لایک
معبر منتظران در آپارات
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
سایت مراجع معظم تقلید

آخرین مطالب

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

-بنی امیه 30هزار نفر را تجهیز وتطمیع وآماده جنگ با امام(ع) کرد -عمرسعد به دستور عبیدالله مامورشد باسپاهیانش بین امام(ع) و آب فرات فاصله بیندازد امام(ع) سپاه دشمن را چنین نفرین کرد: خدایا! باران آسمان را از اینان دریغ کن و بر ایشان تنگی وقحطی پدید آور و آن غلام ثقفی(حجاج بن یوسف) را بر ایشان بگمار تا جام زهر به ایشان بچشاند. - درس عاشورا: مرگ باشرافت، حیات ابدی است و زندگی با ذلت، مرگ تدریجی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۵
-عبیدالله بن زیاد در مسجد کوفه مردم را با وعده پول و مقام یزید دعوت به جنگ با امام(ع) کرد. -مذاکره امام(ع) با عمر بن سعد برای وادار کردن لشکر وی به ترک جنگ و دعوت او و لشکرش جهت ملحق شدن به سپاه اسلام بی نتیجه ماند. -امام(ع) در پاسخ قیس بن اشعث که سفارش به بیعت با یزید میکرد، فرمود: "نه به خدا سوگند، دست ذلت در دست آنان نمی گذارم و مانند بردگان از صحنه جنگ با آنان فرار نمیکنم" --
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۳

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۲


رهبر انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا ضررهای بسیاری دارد؛ محاسبات ملت ما نیز نشان می دهد مذاکره با آمریکا نه تنها فایدهای ندارد؛ بلکه مضراتی هم دارد.
 
 
هفته پیش فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان با مقام معظم رهبری دیدار کردند. رهبر انقلاب دراین نشست به نکات مهمی در سیاست خارجی کشور اشاره داشتند. ایشان در سخنان خود بیان داشتند که مذاکره با آمریکا ممنوع است ؛ مذاکره با آمریکا نه تنها منفعتی ندارد؛ بلکه ضررهای بیشماری به همراه دارد. ایشان با تأکید بر اینکه ایران هیچ مخالفتی با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپایی و غیراروپایی ندارد، خاطرنشان کردند: این مسئله در مورد آمریکا موضوع متفاوت است مذاکرات با آمریکا دروازه های نفوذ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی را برای این کشور باز می‌کند ؛ زیرا آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است. آن‌ها حتی در دوران مذاکرات هسته‌ای نیز تلاش کردند به امنیت ملی مان هر جایی که فرصتی داشتند آسیب بزنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۸
این ماه، ماه حزن اهل بیت علیهم السلام و شیعیان ایشان است. از حضرت امام رضا(ع) روایت شده که چون محرم فرا میرسید، کسی پدرم را خندان نمی دید و اندوه و حزن، پیوسته بر او غالب می شد تا روز دهم. چون روز عاشورا می شد، آن روز، روز مصیبت و حزن و گریه او بود و می فرمود: امروز روزی است که حسین(ع) شهید شده است. وسائل الشیعه،ج5، ص394 --
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۱

در نگاه اول به حوادث بزرگ حج ابراهیمی از سال 1357 شمسی به بعد و کشته های 200 - 300 نفره سال های گوناگون، در نگاه خوش بینانه مدیریت غلط جاهلانه و بی ارزشی جان حجاج بیت الله الحرام کاملا مشهود است؛ اما شواهد و قرینه هایی برای تائید مدیریت غلط عامدانه به خصوص در ماجرای حج امسال و فاجعه منا وجود دارد.

فاجعه منا و جان باختن بیش از 4000 نفر از مسلمانان بار دیگر در نگاه خوش بینانه بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج را ثابت کرد. بررسی بی کفایتی این خاندان از سال 1357 به بعد و مرور حوادث عظیم حج ابراهیمی نشان از بی ارزشی جان مسلمانان در نگاه خاندان آل سعود دارد. جدای از اینکه حج امسال از نظر تعداد حوادث و میزان جان باختگان در طول تاریخ حج بی سابقه بوده است اما این موضوع را تنها در بی کفایتی و سوءتدبیر خاندان عیاش آل سعود نمی توان بررسی کرد چرا که شواهد و قرائنی هم در عمدی بودن این فاجعه در ابعاد مختلف نیز به گوش می رسد.

برای مشاهده در اندازه و کیفیت مناسب روی تصویر کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۳

محضر شریق پیشوای جهان اسلام ... جناب سیدحسن بروجردی ...پس از 40 مکاتبه که با جنابعالی به عمل آوردم اکنون دین مبین اسلام و ... و آیین تشیع 12 امامی را پذیرفته ام؛ که اگر همه دنیا بخواهند من را از این اعتقاد پشیمان سازند هرگز نخواهند توانست حتی من را اندکی دچار تردید سازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۳



دقت کردین آل یهود کلی تلاش میکنه کلی هزینه میکنه که بیاد یمنی هارو به خاک و خون بکشه؟ این همه هزینه میکنه تا یه جنگنده بره یمن تازه شاید پنج شش نفر با بمبارانش کشته بشن.

تازه این وسط ممکنه جنگنده هاش مورد هدف گلوله قرار بگیرند و خلبان هارو از دست بده که به مرور زمان اینکار براش بصرفه نیست و مجبوره هزینه های بیشتری خرج کنه.

ازینرو معبر سایبری فندرسک به آل یهود پیشنهاد میده که بجای هزینه های اضافی برای کشتار مردم یمن بیاد و حج رو برای یمنی ها رایگان کنه و در یک روز بیش از هزار نفر یمنی رو خیلی راحت بدون اینکه یه گلوله هدر بده بکشه.


تازه این راهکار روهم میتونه برا داعشی های حرامی عملی کنه. این همه هزینه انسانی و مالی و تجهیزاتی میکنه برا آوردن داعشی ها به عراق و سوریه تا مردم بی گناه رو بکشن، خب مردم بیگناه رو رایگان بیاره به حج خیلی راحت همه رو بکشه.

اینجوری داعشی های کافر هم مجبور نمیشن بخاطر دوری از خانواده دست به جهاد نکاح و همجنس بازی بزنن و ایدز بگیرند و به بقیه مردم این بیماری رو منتقل کنند.

تازه آل یهود میتونه با اینکار کسب و کار هم راه بندازه. مثلا آمریکا بجای حمله اتمی یا حمله نظامی به یه کشور، خیلی راحت میتونه با پرداخت مبلغ کمتری از هزینه های نظامی به عربستان، چندین هزار نفر رو یکجا بکشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۳

پشتیبانی